piątek, 6 kwietnia 2012

[URODA] Maseczka aspirynowa - na piękną cerę

Zawarty w aspirynie kwas acetylosalicylowy nie tylko ma działanie przeciwzapalne, ale także może w widoczny sposób poprawić kondycję naszej cery. Pomaga na wszelkiego rodzaju niedoskonałości, przebarwienia, wągry, trądzik, krosty itd. Sprawia, że po regularnym stosowaniu skóra staje się gładka, promienista, ujednolicona (maseczka ładnie wyrównuje koloryt). Dlatego serdecznie polecam ją wszystkim!

Maseczka aspirynowa:
3 lub 4 tabletki aspiryny (np Bayer czy Polopiryna)
łyżka wody
łyżka jogurtu naturalnego

Tabletki rozpuszczamy i rozdrabniamy w małej ilości wody. Jeżeli nie są powlekane rozpuszczą się niemal natychmiast, jeżeli są będziemy musiały poczekać chwilę, aż powłoczka się trochę rozpuści i będzie można ją zdjąć.Następnie wody możemy się pozbyć, a rozpuszczone tabletki mieszamy z jogurtem i maseczka gotowa! Nakładamy ją na ok 15 min. i dokładnie zmywamy.


Maseczkę najlepiej stosować raz na 1-2 tygodnie.

A na koniec: Spokojnych Świąt dla Was:)
 

Pozdrawiam,
Ola Knows:)

1 komentarz:

  1. Hejka! Dzięki wgl że mnie obserwujesz i dodałaś koma ;D Jestem ci wdzięczna! Życzę ci wesołych świąt :) Uczę się przez Say Speak z native speakerem :) W teście miałam poziom 4 i mogłam mieć z native speakerem.... oczywiście native speaker też mówi po polsku :) I ma suuper akcent:)
    Ja mam chyba z jakąś Japonką ;D Pozdrawiam... Ps. Ty masz na nazwisko Knows czy sobie wymyśliłaś? Też uczysz się przez Say Speak?

    OdpowiedzUsuń