niedziela, 15 kwietnia 2012

[WŁOSY] Szampony i odżywki do włosów suchych i zniszczonych - recenzje, cz. 1


Dziś krótkie recenzje szamponów i odżywek przeznaczonych do włosów suchych i zniszczonych. Wybrałam te najbardziej ogólnodostępne marki.

1. Garnier Fructis, Nutri - Odbudowa, szampon wzmacniający i odżywka wzmacniająca do włosów suchych, przesuszonych i zniszczonych

Niestety jestem na nie. W tych produktach podoba mi się tylko zapach. Moje włosy wyglądały wręcz na  jeszcze bardziej przesuszone i średnio się rozczesywały. Niestety to nie pierwszy raz gdy produkty Fructis nie sprawdziły się na moich włosach. Temu zestawowi dałam szansę kilka razy, po czym podziękowałam, myślę, że na dobre.

2. Dove, Repair Therapy, Intense Repair , szampon i odżywka do włosów zniszczonych

Produkt zupełnie na poziomie, choć nie rewelacyjny. Włosy są  miękkie i ładnie się rozczesują, ale mimo długiego stosowania nie zauważyłam żadnej poprawy ich kondycji. Był to pierwszy zestaw kosmetyków przeznaczonych do tego typu pielęgnacji włosów jaki używałam dlatego wspominam go z sentymentem. Myślę, że do codziennej pielęgnacji, kiedy nasze włosy nie potrzebują jakiegoś maksymalnego ‘wzmocnienia’ i naprawy warto wypróbować :)

3. Joanna, Naturia, Szampon z miodem i cytryną i Joanna, Naturia, Odżywka z miodem i cytryną do włosów farbowanych, suchych i zniszczonych

Joanna oferuje nam wiele tanich i dobrych kosmetyków. Niestety ten zestaw do nich nie należy. Efekt adekwatny do ceny w tym przypadku. Włosy wyglądały jak po użyciu typowych produktów z dolnej półki, wysuszone i sianowate. Ale ze względu na niską cenę polecam wypróbować, gdyż wydaje mi się, że na innego rodzaju włosach  te produkty mogłyby się sprawdzić:)

4. Joanna, Z Apteczki Babuni, Szampon nawilżająco - regenerujący z ekstraktem z miodu i proteinami mlecznymi i Balsam nawilżająco-regenerujący

A tutaj kolejny produkt Joanny… który naprawdę bardzo lubię! Już po pierwszym użyciu włosy wyglądały zauważalnie lepiej! Zdrowsze, nawilżone, bez widocznych pourywanych i rozdwajających się końcówek! Naprawdę byłam w szoku! Po czasie niestety efekty były jakby mniejsze, ale i tak warto sięgnąć po ten produkt!

5. LOreal, Elseve Total Repair 5, Szampon wypełniający do włosów zniszczonych i pozbawionych życia i Odżywka wypełniająca w kremie


Jestem na tak! Bardzo lubię jej zapach! Włosy są miękkie, bardziej błyszczące, wygładzone, wyglądają zdrowiej i dobrze się rozczesują! Nic dodać nic ująć, chwilowo to właśnie ten zestaw gości w mojej łazience i chyba zagości w niej na dłużej:)

6. Nivea, Intense Repair, Odżywka odbudowująca do włosów suchych i zniszczonych


Seria zupełnie przeciętna. Chyba nawet bardziej na minus. Efektów nie ma żadnych, włosy nie wyglądają lepiej, ani nie są nawet rewelacyjnie miękkie. Ułatwia rozczesywanie, ale takie działanie możemy znaleźć niemal we wszystkich odżywkach i produktach do pielęgnacji włosów. Myślę, że nie warto sięgać po te kosmetyki.

Cz. 2 jutro:) A Wy macie jakieś swoje ulubione szampony i odżywki?
Pozdrawiam, Ola Knows:)

2 komentarze:

  1. Oj warto! Produkty w sam raz dla mnie:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moich włosach Garnier się sprawdza. Używam go już bardzo długo i jestem zadowolona. Może to kwestia włosów. :)

    OdpowiedzUsuń