piątek, 20 kwietnia 2012

[WŁOSY] Szampony i odżywki do włosów suchych i zniszczonych - recenzje, cz. 2


Dziś ciąg dalszy recenzji szamponów i odżywek do włosów suchych i zniszczonych:)A więc zaczynamy! 

Schwarzkopf, Schauma, Odbudowa i Pielęgnacja, Szampon i odżywka do włosów zmęczonych i zniszczonych Masło shea & ekstrakt kokosa

 

 Również jestem na nie. Włosy wyglądają na dość suche, nie ma efektu nawilżania ani wygładzania, ja już po te kosmetyki nie sięgnę.

Syoss, Moisture Intensive Care, Szampon nawilżający do włosów suchych i łamliwych i Odżywka do włosów suchych i łamliwych

 Mimo dość wielu negatywnych opinii sięgnęłam po produkty z tej serii i jestem z nich całkiem zadowolona. Włosy są miękkie i wyglądają na ładnie nawilżone. Faktycznej poprawy kondycji włosów jednak nie zauważyłam.


Timotei, Intensywna Odbudowa, Szampon i  Odżywka do włosów suchych i zniszczonych

Szampony Timotei mnie nie przekonują. Ale tutaj jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. Zestaw sprawdził się na moich włosach. Po umyciu (i użyciu odżywki oczywiście;)) włosy były miękkie i nawilżone. Zdecydowanie lubię ten zestawik:)

Wella Pro Series, Repair Shampoo and Conditioner (Szampon i odżywka do włosów suchych i zniszczonych)


I tutaj również jestem na tak:) Bardzo fajne są te duże opakowania:) Po użyciu tych produktów włosy są naprawdę mięciutkie i wygłądzone, dobrze się rozczesują i ładnie pachną, zdecydowanie polecam!

Schwarzkopf, Gliss Kur Głęboka Regeneracja, Szampon i balsam regeneracyjny do włosów suchych i zniszczonych

Nic specjalnego. Tak chyba najlepiej opisać te produkty. Włosy są po prostu umyte,  trochę bardziej miękkie i dobrze się rozczesują. Ale żadnych fajnych efektów poza tym nie ma. Produkty zupełnie przeciętne.

Farmona, Radical, Szampon do włosów zniszczonych i wypadających ze skrzypem polnym i odżywka wzmacniająco - regenerująca do włosów zniszczonych i wypadających

Sięgając po te produkty miałam nadzieję, że będzie to coś trochę bardziej ‘profesjonalnego’. Niestety nie sprawdziły się na moich włosach. Po ich użyciu włosy wyglądały na jeszcze bardziej przesuszone. Mimo wszystko używałam ich przez jakiś czas, mając nadzieję, że na dłuższą metę poprawią kondycję moich włosów. Ale efekty nie nadeszły. Nie sądzę, żebym sięgnęła ponownie po produkty z tej serii.

 

To by było na tyle, jeśli macie jakieś szampony i odżywki godne polecenia piszcie! :) 


Należy jednak pamiętać, że takie kosmetyki nie naprawią włosów, lub części włosów, które są już zniszczone, złamane czy rozdwojone na końcach. Takich włosów nie da się przecież w magiczny sposób skleić;) Odżywki sprawiają, że nasze włosy wyglądają na gładsze i ładniejsze, mają chronić je też przed powstawaniem nowych zniszczeń oraz ogólnie je odżywiać. Nie możemy jednak oczekiwać, że już porozdwajane końcówki znikną w magiczny sposób ;)

Pozdrawiam, Ola Knows:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz