wtorek, 14 lutego 2012

[URODA]Peeling owsiany - tani sposób na ładną cerę

Maseczka/Peeling owsiany :)
Chciałam się z Wami podzielić pomysłem na peeling, który ostatnio absolutnie uwielbiam! Peeling owsiany! Doskonale oczyszcza skórę, delikatnie złuszcza martwy naskórek,  redukuje zaczerwienienia, przesuszenia i różnego rodzaju podrażnienia, sprawia, że nasza skóra jest miękka, gładka i pełna blasku. Jest to w 100% naturalny peeling, nie zawierający żadnych sztucznych substancji chemicznych, szybki i łatwy w użyciu i do tego kosztuje gorsze. Po dłuższym stosowaniu znacznie poprawia kondycje naszej cery, tak więc… gorąco polecam!


Wszystko czego potrzebujemy to płatki owsiane (ja używam najtańszych płatków owsianych błyskawicznych)! Małą łyżeczkę płatków wsypujemy do miseczki czy na talerzyk i mieszamy z odrobiną wody, tak żeby dobrze nasiąkły. Następnie odsączamy wodę (można ją później wykorzystać jako tonik do twarzy;)), a takie rozmiękczone płatki nakładamy na twarz i używamy jako peelingu, masując i oczyszczając twarz. Po kilku minutach oczyszczania zmywamy nasz owsiany peeling pamiętając o nałożeniu kremu nawilżającego :)
Taki peeling można też pozostawić na kilka minut (ok. 10-15min.) na twarzy jako maseczkę – po takim zabiegu nasza skóra będzie ściągnięta i jędrna. Tutaj również należy pamiętać o kremie nawilżającym.
Efekty są naprawdę super, skóra jest miękka, nawilżona i wygląda zdrowiej :) Sama używam tego peelingu od około 2 miesięcy i jestem nim zachwycona:)
UWAGA: używając płatków owsianych można narobić małego bałaganu, dlatego polecam robienie zabiegu w łazience nad umywalką:) + warto mieć upięte włosy, by płatki się nie wplątywały i nie przyklejały:)


Pozdrawiam, Ola Knows
 
 

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja ją lubię, sam pomysł wydawał mi się na początku dziwny:P ale spróbowałam i na prawdę mi się spodobała :D mam taką fajną miekką,jakby zdrowiej wyglądającą cerę :)

      Usuń
  2. Zawsze można spróbować, ale ja chyba zostanę przy gotowych peelingach xd.

    OdpowiedzUsuń